Zewnętrzna reklama świetlna – zwróć uwagę na swój biznes!

Reklama Świetlna LED litery 3D i neony Warszawa. Jak się wyróżnić?

Outdoorowa reklama świetlna służy m.in. zwiększeniu rozpoznawalności marki, poinformowaniu o oferowanych produktach lub usługach i zdobyciu nowych klientów. Wyjaśniamy, czym ona jest i jakie są jej cele. Gdzie można ją ulokować? Czy warto w nią inwestować? 

Czym jest zewnętrzna reklama świetlna? 

Reklama zewnętrzna (outdoorowa) ulokowana jest poza miejscem zamieszkania konsumenta np. na świeżym powietrzu lub w galerii handlowej. Jej głównym celem jest dotarcie z przekazem reklamowym do odbiorców i nakłonienie ich do określonych zachowań. 

Z kolei reklama świetlna zewnętrzna to reklama outdoorowa, która jest zaopatrzona w dodatkowe źródło światła. Jest bardzo dobrze widoczna w dzień i w nocy. Pozwala na doskonałe wyeksponowanie treści i elementów graficznych. 

Jakie są rodzaje reklamy świetlnej zewnętrznej?

Wśród rodzajów outdoorowej reklamy świetlnej warto wymienić:

Najlepiej wybrać energooszczędną reklamę świetlną LED. Cechuje się wysokim współczynnikiem luminancji, szerokim kątem padania światła i dużą odpornością na warunki atmosferyczne. 

Cele reklamy świetlnej LED i innych reklam tego typu

Zewnętrzna reklama świetlna wykorzystywania jest do promocji produktów i usług firmy. Może być stosowana samodzielnie lub jako uzupełnienie innych form reklamy. Dzięki niej marka jest w stanie zaistnieć i utrwalić się w świadomości konsumentów. 

Taka reklama trafia do masowego odbiorcy. Przechodnie spotykają się z jej treścią wielokrotnie. Nie są w stanie jej ominąć. To zwielokrotnia szanse na to, że dana osoba sprawdzi ofertę firmy i z niej korzysta. 

Reklama świetlna LED — korzyści dla biznesu

Profesjonalna reklama świetlna zewnętrzna ma takie cechy, jak:

  • możliwość docierania i oddziaływania na szeroką grupę odbiorców w krótkim czasie;
  • stosunkowo niewielkie koszty zakupu;
  • silne oddziaływanie na konsumentów — trudno oderwać od niej wzrok;
  • czytelność. 

Jej przekaz jest widoczny w dzień i nocy, niezależnie od warunków atmosferycznych. 

Ponadto reklama świetlna LED gwarantuje:

  • silny strumień światła;
  • nasycone kolory z szerokiej palety barw;
  • natężenie światła o wartości nawet 500 lumenów na 1 metr;
  • szeroki kąt padania światła.

Poza tym reklama świetlna LED zewnętrzna może wskazywać lokalizację firmy. 

Reklama świetlna na budynku, a może w innym miejscu?

Świetlne reklamy warto umieszczać w ruchliwym miejscu np. na skrzyżowaniu w centrum miasta. Może to być np. reklama świetlna na budynku lub wolnostojąca. Świetlna reklama nad sklepem lub innym lokalem ułatwi zlokalizowanie danego lokalu. 

Pamiętaj, że przechodzień spogląda na nią tylko przez kilka sekund. Stąd przekaz musi być krótki i czytelny. Nie zapomnij też o przepisach prawa, które regulują kwestie związane z lokalizacją reklamy. 

Projektowanie reklamy świetlnej w Warszawie lub innym miejscu 

Aby reklama świetlna w Warszawie lub innym miejscu spełniła swoje funkcje, trzeba:

  • dobrać rodzaj i charakter komunikatu do profilu działalności i celów firmy;
  • dopasować formy reklamy do jej lokalizacji;
  • uwzględnić grupę docelową.

Pamiętaj, że Fabryka Reklamy doradza oraz pomaga na każdym etapie projektowania i tworzenia reklamy. 

Czy reklama świetlna ma wady?

Zewnętrzna reklama świetlna może rozpraszać przechodniów oraz kierowców. Stąd nie wolno umieszczać jej prostopadle do jezdni. Powinna być ulokowana minimum 8 metrów od krawężnika ulicy. Warto jednak zaznaczyć, że diody LED nie oślepiają odbiorców.  

Reklama świetlna zewnętrzna a rozwój biznesu. Podsumowanie 

Zewnętrzna reklama świetlna w Warszawie lub innym miejscu to doskonały pomysł, aby zwrócić uwagę odbiorców. Jest dobrze widoczna w dzień i w nocy. Profesjonalnie wykonana przetrwa trudne warunki atmosferyczne. Pozwala wypromować produkty i usługi oraz wskazać siedzibę firmy.  

Warta polecenia jest zwłaszcza energooszczędna świetlna reklama LED. Gwarantuje wyrazisty obraz z dużym nasyceniem barw.