Dibond – Co to jest, zastosowanie, zalety i wady materiału

dibond co to jest płyta kompozytowa
Dibond to materiał kompozytowy złożony z kilku warstw aluminium, które połączone są rdzeniem z PE, czyli polietylenu. To unikalne rozwiązanie ze względu na swoje właściwości ma szerokie zastosowanie w różnych branżach.

Jakie jest najczęstsze zastosowanie dibondu?

Dibond ma szereg cech, które sprawiają, że jest odpowiedni jako materiał na kasetony podklejane pleksą i wytworzone metodą frezowania. Takie rozwiązanie świetnie sprawdza się w przypadku reklamy klasy premium. Dzięki takiemu połączeniu frezowane elementy o różnych kształtach elegancko świecą na tle jednolitej bryły. Co więcej, kaseton dibond wykazuje odporność na uszkodzenia i niezwykłą trwałość, stąd z powodzeniem istnieje szansa na założenie go zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pomieszczenia.

Płyta kompozytowa dibond doskonale nadaje się również do tworzenia blendów pod litery podświetlane, gdyż stanowi estetyczny element dekoracyjny i znakomicie kontrastuje z powierzchnią ścian i gruntów. Ponadto w takiej sytuacji montaż liter jest znacznie łatwiejszy i odbywa się bez wiercenia, a za pomocą specjalnych uchwytów.

Jak jeszcze można wykorzystać dibond?

Reklama i promocja to kolejne świetne opcje dla wielu firm i właścicieli zakładów. Może on stanowić rewelacyjny podkład to tablic i szyldów niepodświetlanych. Jest lekki, łatwy w instalacji i nie obciąża ścian. Dodatkowo nawet gdy ma duże rozmiary, perfekcyjnie trzyma się ściany ora

z nie faluje, a więc to idealna alternatywa dla płyt PCV.

Kolejne zastosowania materiału kompozytowego dibond

pylony reklamowe wykorzystanie dibondu
Ze względu na łatwość w obróbce i odporność na zmiennie warunki atmosferyczne, dibond bez trudu może być wykorzystywany jako okładzina do pylonów. Jego czyszczenie jest niezwykłe łatwe za sprawą gładkiej struktury i braku negatywnej reakcji na środki chemiczne. A do tego nawet po długim czasie na zewnątrz nie blaknie i nie traci kolorów, dlatego to opłacalna inwestycja na lata.

W razie sytuacji awaryjnych lub braku innych materiałów dibond okazuje się równie

nieoceniony. Nadaje się do okładania różnych miejsc, a nawet do wykańczania słupów i witryn sklepowych. Ponadto istnieje opcja tworzenia z niego boków i tyłu liter podświetlanych, dzięki czemu wyglądają bardzo estetycznie.


Dibond – jakie są najważniejsze zalety, a jakie wady tego materiału kompozytowego?

Wiele osób zastanawia się, co to jest dibond oraz czy istnieje tylko jeden jego rodzaj? Można wyróżnić kilka typów, a każdy z nich ma wyjątkowe zalety. Na przykład dibond szczotkowany pozwala na uzyskanie eleganckiego efektu estetycznego, więc sprawdzi się w przypadku ekskluzywnej reklamy. Z kolei dibond z nadrukiem to szansa na stworzenie napisu odpornego na promieniowanie ultrafioletowe. Za to dibond typu lustro zachwyci szlachetnym wykończeniem, a jednocześnie zachowa swoje właściwości.

Nie brak również uniwersalnych atutów, którymi zachwyca dibond. Kolory i gładka struktura sprawiają, że przedsiębiorstwa mogą zdecydować się wybór estetycznego materiału, który barwami pasuje do loga firmy. Do innych zalet zalicza się duża wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne, dlatego bez obaw może być stosowany do reklamy zewnętrznej.

Warta uwagi jest również niespotykana lekkość, która umożliwia prosty i szybki montaż reklamy.
Pomimo niedużej wagi świetnie trzyma się powierzchni, a jednocześnie zapewnia izolację termiczną i akustyczną na wysokim poziomie.

Nie sposób zapomnieć o możliwości nieskomplikowanej obróbki wieloma dostępnymi metodami. Poza zginaniem są to:

Ponadto tablica dibond może zostać upiększona nowoczesnym nadrukiem, dlatego zależnie od potrzeb klienta istnieje opcja odwzorowania napisów, wzorów lub obrazów.

Trzeba liczyć się z tym, że unikalne połączenie czynników wpływa na wartość materiału, jakim jest dibond. Cena w tym przypadku różni się na minus w porównaniu do starszych, mniej zaawansowanych płyt. Jednak jego wyjątkowe cechy z pewnością są w stanie zrekompensować poniesione wydatki.

Dibond, czyli nowoczesny kompozyt na miarę XXI wieku

Dibond płyta kompozytowa

Dibond to innowacyjny kompozyt, który dzięki swojej funkcjonalności i nienagannej estetyce znajduje zastosowanie w wielu branżach i sektorach gospodarczych. Wyróżnia się on odpornością na warunki atmosferyczne i korozję, a także uszkodzenia mechaniczne. Przekłada się to bezpośrednio na możliwość swobodnego wykorzystywania tego materiału kompozytowego nie tylko wewnątrz, ale i zewnątrz, niezależnie od pory roku. Jego oryginalne parametry szczególnie cenione są przez właścicieli firm, którzy szukają trwałego i praktycznego materiału do zastosowania jako element reklamowy.
Skontaktuj się z nami, aby usykać więcej informacji na temat projektów reklamowych z wykorzystaniem dibondu. Oferuje między innymi blendy pod litery i cyfry, podkłady pod tablice, kasetony reklamowe, jak też różnego typu okładziny. Jak widać, wysoka jakość w połączeniu z ilością opcji do użycia tego kompozytu sprawia, że naprawdę warto skorzystać unikatowych cech tego kompozytu.



Czy chcesz wykorzystać Dibond w swojej reklamie?

Skontaktuj się z nami i zrealizujmy razem projekt reklamowy

PRODUCENT REKLAMY WARSZAWA

Kasetony reklamowe, podświetlane litery 3D,
banery reklamowe i bilboardy,
reklama świetlna
i więcej!

KONTAKT

727 014 780

biuro@frwarszawa.pl

www.frwarszawa.pl

Autor:

Tomasz Florczak – dyrektor handlowy w Fabryce Reklamy. Z branżą reklamową związany od 15 lat, z czego od 9 lat rozwija Fabrykę Reklamy.
Koordynuje największe kampanie w firmie oraz całość działań handlowych. Odpowiadał za działania dla marek takich Play, CCC, Carrefour, Top Secret.

Kasetony reklamowy i ich rodzaje. Co to jest kaseton reklamowy

Co to jest kaseton reklamowy i jakie są rodzaje kasetonów reklamowych?

Kaseton reklamowy to forma podświetlanej od wewnątrz reklamy, najczęściej montowanej na zewnątrz budynku, która zwykle przyjmuje formę prostokąta o grubości do kilkunastu centymetrów. Kaseton reklamowy może być mieć formę…
Reklama Świetlna LED litery 3D i neony Warszawa. Jak się wyróżnić?

Reklama świetlna LED – rodzaje reklam świetlnych i sposoby na ich skuteczność

Rozwój technologii LED nie mógł pozostać bez wpływu na świat promocji i reklamy. Jako spójne, równomierne, łatwe w montażu i oszczędne źródło światła, LEDy są powszechnie stosowane w wizualnych nośnikach informacji, jak kasetony…
Reklama Zewnętrzna outdoor - kompletny poradnik 2021 - definicje, pomysły, wady i zalety

Reklama zewnętrzna – Czym jest i jakie są nośniki reklamy zewnętrznej (outdoor)

Jako jeden z podstawowych nośników komunikacji wizualnej marki z klientem, reklama zewnętrzna towarzyszy nam właściwie na każdym kroku. Może występować w formie małej ulotki lub ogromnego banera a jej historia sięga początków działalności…
Fabryka Reklamy Warszawa Napisz do nas

Proces zamawiania reklamy zewnętrznej w Fabryce Reklamy

Gotowi na swój projekt reklamy? Poniżej przedstawiamy Tobie, Drogi Kliencie, w jakich krokach przesłać do realizacji projekt. Zobacz filmik i poznaj etapy, w których zrealizujemy Twój projekt - profesjonalnie. Dzięki doświadczeniu,…
termoton-owczary

Reklama zewnętrzna (outdoorowa) – typy, rodzaje, formy i nośniki reklamy

Aktualnie istnieje wiele nośników reklamy zewnętrznej, dzięki którym możemy dotrzeć do odbiorcy końcowego, czyli Klienta. Formy reklamy zewnętrznej muszą być dostosowane do miejsca, w jakim się znajdują tak, aby były jak najbardziej…