Blog

Gotowi na swój pierwszy zakup ? Poniżej przedstawiamy Tobie, Drogi Kliencie, w jakich krokach przesłać do realizacji projekt.

KROK 1 pierwszy kontakt

Drogi Kliencie,

Napisz do nas maila, chcemy poznać Twój pomysł. Prosimy o informację co Cię interesuje, może już coś co jest w naszym portfolio, może masz już swój bardzo konkretny pomysł, a może potrzebujesz pomocy i doradztwa? My w odpowiedzi doślemy Ci dodatkowe pytania, które pozwolą nam dobrze przygotować dla Ciebie wycenę.

W trakcie realizacji projektu priorytetem jest dla nas słuchanie klientów, branie pod uwagę ich opinii, potrzeb i odczuć. Jeżeli trudnym jest przekazanie oczekiwań dotyczących projektu przez telefon lub drogą mailową zapraszamy na spotkanie. Podczas rozmowy przy kawie dowiemy się wzajemnie czegoś o sobie. Zapraszamy do rozmowy, wysłuchamy czego Państwo oczekują, rozwiejemy wątpliwości.

 

KROK 2 wycena

Po uzyskaniu wszelkich koniecznych informacji sporządzamy indywidualną wycenę, wraz z poradami i wskazówkami dotyczącymi zamówienia. Przy projektach indywidualnych prosimy o wpłatę zaliczki o wysokości 30-50 % wartości zamówienia. Od momentu otrzymania zapłaty w przeciągu 3-5 dni roboczych przyślemy propozycję projektu.

 

KROK 3 akceptacja projektu i poprawki

W cenie projektu przewidziane są darmowe poprawki, aby w efekcie końcowym nasz Klient był w pełni usatysfakcjonowany. W momencie finalnej akceptacji projektu, będzie on realizowany w terminie 10-15 dni roboczych w zależności od jego wielkości oraz obłożenia produkcji. Wszelkie dodatkowe kwestie będą ustalane indywidualnie.

 

KROK 4 montaż

Realizujemy zamówienia na terenie całego kraju oraz zagranicą. Nasze ekipy montują w najtrudniejszych warunkach bez względu na uciążliwe warunki atmosferyczne. Jeśli jest taka konieczność korzystamy z własnego podnośnika, wynajmujemy sprzęt od firm lokalnych lub montujemy przy pomocy ekip alpinistycznych.

Zapraszamy do kontaktu! 

Zmiana oznakowania, rebranding czy przygotowanie nowych placówek handlowych dla firm sieciowych to wyzwania. Na co zwrócić uwagę przy wyborze agencji reklamowej, żeby ważne elementy komunikacji zewnętrznej wzorowo spełniały założenia działów marketingu oraz inwestycji i rozwoju?

Rynek reklamy zewnętrznej nie daje za wygraną i cały czas skutecznie walczy o swój udział w torcie wydatków reklamowych ponoszonych przez marketerów. W erze digital marketingu reklama zewnętrzna nie ustępuje miejsca narzędziom internetowym. Wyobraź sobie sklepy, które nie mają szyldów z logo marki i są niewidoczne w przestrzeni miejskiej. Odpowiednie oznakowanie punktu handlowego czy usługowego to jedno z podstawowych i jednocześnie najstarszych narzędzi marketingowych. Niezależnie od tego, czy marka przechodzi proces rebrandingu, czy zwiększa liczbę punktów handlowych, przychodzi etap, gdy do akcji musi wkroczyć agencja reklamowa, która wyprodukuje i zamontuje reklamy zewnętrzne. Jeżeli zleceniodawcą jest ogólnopolska firma sieciowa, to przy wyborze agencji należy zwrócić uwagę na kilka aspektów.

TERMINOWOŚĆ TO PODSTAWA

Montaż wielu reklam zewnętrznych wymaga dobrego harmonogramu – opóźnienia są niedopuszczalne. Z naszych obserwacji wynika, że np. w wypadku rebrandingu ogólnopolskie firmy sieciowe dają średnio maksymalnie trzy miesiące na zmianę wszystkich reklam zewnętrznych i wewnętrznych. To oznacza wyścig z czasem, a przy tym walkę o zachowanie jak najwyższego poziomu realizacji.

JAKOŚĆ GÓRĄ

Kolejnym istotnym aspektem jest jakość. Szyldy reklamowe to wizytówka firmy i część jej wizerunku. To one są nośnikiem komunikacji marki w przestrzeni miejskiej czy centrach handlowych. Dlatego ważny jest tutaj każdy szczegół, chociażby taki, że reklama zewnętrza musi być odporna na oddziaływanie warunków zewnętrznych, np. promieni słonecznych.

WAŻNA JEST KOMPLEKSOWOŚĆ

Wiele firm zajmuje się reklamą zewnętrzną w charakterze pośrednika i korzysta z usług podwykonawców. Niewiele jest takich jak Fabryka Reklamy, która dysponuje zapleczem maszynowym i zespołem doświadczonych ludzi, mających wiedzę z zakresu: druku, lakiernictwa, elektryki i metod spawania. Kompleksowość to większa kontrola jakości i szybsza realizacja.

LOGISTYKA MA ZNACZENIE

Bardzo ważną rolę odgrywa także logistyczne zaplanowanie usługi, jeśli ma ona zostać zrealizowana w całej Polsce. Siedziba Fabryki Reklamy w centrum kraju umożliwia zespołom montażowym szybkie przemieszczanie się w jego najdalsze zakątki. Nasze położenie jest też atutem w wypadku wsparcia gwarancyjnego. Pogoda, akt wandalizmu czy upływ czasu mogą uszkodzić nawet najtrwalsze konstrukcje reklamowe i warto być tego świadomym. Serwis gwarancyjny musi być w stanie sprawnie zażegnać kryzys i pomóc przywrócić stan idealny reklam zewnętrznych.

DORADZTWO I DOSTRZEGANIE TRENDÓW

Zdystansować konkurencję można m.in. przez oferowanie klientom nowości i skuteczne zabieganie o ich uwagę. Nie inaczej działa to na polu reklamy zewnętrznej. Warto kreować nowości, szukać, zaskakiwać i… wiedzieć, że realizacja śmiałych pomysłów jest możliwa.

Autor:

Tomasz Florczak dyrektor handlowy w Fabryce Reklamy Sp. z o.o.

renesans-neonow

Centra wielkich miast Polski i innych krajów również, w zeszłym stuleciu, rozświetlone były światłem pięknych kolorowych neonów. W powojennej Warszawie czy Łodzi na każdym skrzyżowaniu widać było tę charakterystyczną i niepowtarzalną reklamę świetlną. Dziś z zaciekawieniem obserwujemy, że moda na neony poowraca i coraz częściej klienci chcą mieć swój własny neon nawiązujący do lat 60-70tych. Czytaj dalej