Podświetlane litery 3D – czym są przestrzenne litery LED?
Zastanawiasz się, w jaki sposób przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów? Reklama przestrzenna, w tym np. litery podświetlane mające formę np. loga z liter, jest estetycznym i praktycznym środkiem przekazu. Oprócz funkcji promocyjnej danej marki i budowania wizerunku litery podświetlane są dekoracją oraz elementem oznakowania informacyjnego. Chcesz skutecznie wyróżnić swoją firmę w przestrzeni publicznej? Postaw na litery podświetlane! Sprawdź, jak je wykorzystać do promowania marki.
Dlaczego nasi klienci coraz chętniej stawiają na litery przestrzenne w Warszawie?
Stale rosnący wzrost popularności podświetlanych liter wynika z konieczności zastosowania odpowiednich materiałów, które wyróżniają się trwałością i solidnością, nadając dzięki temu odpowiedniej sztywności konstrukcji, nawet jeżeli zastosowano największe formaty.
Praktyczność rozwiązań i estetykę wykonania podświetlanych liter w Warszawie zapewniamy poprzez połączenie ze sobą różnych materiałów wysokiej jakości. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań jest plexi i płyty kompozytowe. Zdarzają się realizacje z zastosowaniem aluminium, ponieważ jest to materiał, który można dowolnie giąć, uzyskując rozmaite kształty, w zależności od oczekiwanego efektu. Innymi możliwościami są płyty meblowe i drewno, metal i folia do oklejania.
Duże znaczenie ma sposób podświetlenia. Standardem jest oświetlenie LED. Zamierzony rezultat uzyskuje się poprzez umiejscowienie źródła światła bocznie, na tyle lub frontalnie.
Litery podświetlane jako reklama przestrzenna? Znaczenie perfekcyjnego montażu
Oprócz wykonania liter 3D w Warszawie, duże znaczenie dla sukcesu komercyjnego firmy ma sposób ich montażu. Aby mieć pewność, że reklama przestrzenna będzie dobrze widoczna, co pozwoli na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, warto wykonać montaż bezpośrednio do elewacji.
Innym rozwiązaniem jest zastosowanie metalowej konstrukcji, dzięki czemu logo z liter wygląda profesjonalnie dzięki możliwości ukrycia przewodów w profilach. Popularnym rozwiązaniem są panele typu dibond, gdzie przewody również są maskowane.
Sposoby zastosowania liter przestrzennych przez naszych klientów, czyli jakie funkcje pełni nowoczesne logo z liter?
Wielu naszych klientów decyduje się na realizację liter podświetlanych na zewnątrz budynków ze względu na odporność materiałów na warunki atmosferyczne, aczkolwiek w Warszawie realizujemy także Reklamy podświetlane LED, które z powodzeniem ozdobią wnętrza salonów i lokali.
W ten sposób dana firma może zastąpić klasyczny szyld estetycznym, dekoracyjnym napisem służącym do oznaczenia punktu firmowego. W tym celu sprawdzą się kasetony reklamowe. Przestrzenna forma, różnorodne kształty i źródło światła tworzą razem widoczną i ciekawą formę reklamy przestrzennej.
W jaki sposób wykorzystać podświetlane litery wewnątrz budynków?
Litery 3D to nie tylko oznaczenie budynku i budowanie wizerunku marki. Forma ta pozwala kreować ciekawe grafiki, skomplikowane znaki i loga, a także dowolne napisy wybraną czcionką, nawet w dużym rozmiarze.
Wewnętrzne wolnostojące tablice, banery, logotypy, lightboxy z tkaniną lub kostki, zwłaszcza jeżeli ozdobione są literami i dodatkowo podświetlone, stanowią jeden z elementów systemu informacji wizualnej. Możliwości jest wiele, w tym np.:
- służą do oznakowania lub opisania wybranych miejsc w danym obiekcie, np. dzieląc go na poszczególne strefy;
- ułatwiają poruszanie się po danym lokalu dzięki np. semaforom, drogowskazom lub innym oznaczeniom.
Tym samym podświetlane, przestrzenne reklamy wielkoformatowe pełnią funkcje reklamowe i informacyjne w budynkach lub po ich zewnętrznej stronie.
Estetyka wykonania i elementy dekoracyjne w budowaniu marki
Zachęcamy naszych klientów do eksperymentowania z formą, kolorystyką, czcionką, a także formatem liter przestrzennych. W Warszawie coraz więcej firm stosuje loga z liter jako czynnik przyciągający uwagę i budujący świadomość marki, aczkolwiek trendy te są widoczne na terenie całego kraju. Tego typu rozwiązania to perfekcyjny element wystroju lokalu — wygląda ciekawie i zwiększa popularność danej firmy, zwłaszcza że litery można podświetlić na różne sposoby, tak, aby były spójne z całościową koncepcją brandową danego miejsca.