Co to jest podświetlany kaseton reklamowy – definicja, zastosowanie, zalety

Kaseton-podswietlany-fr-warszawa

Kaseton reklamowy nie jest potrzebny Twojej firmie – on jest po prostu niezbędny. Dlaczego? Pomaga budować wizerunek marki, pomaga zlokalizować siedzibę i jest źródłem informacji o każdej porze. Takie formy reklamy wpływają pozytywnie na potencjalnych klientów, którzy na zawsze skojarzą ją z Twoją firmą. Czy każdy biznes musi mieć swoje kasetony reklamowe? W czym mogą pomóc? Przeczytaj!

Jakie zastosowanie mają kasetony podświetlane?

Tak jak każda forma reklamy kaseton reklamowy ma na celu wywołanie określonej reakcji u potencjalnego klienta. Osiąga się to na kilka sposobów. Przede wszystkim forma takiej reklamy musi przyciągać wzrok. Konstrukcja bazuje na wykorzystaniu materiałów przepuszczających światło, co pozwala na umieszczenie w ich wnętrzu podświetlenia LED. Poza tym kasetony reklamowe zawierają kilka kluczowych informacji na temat firmy/marki. Przechodnie i osoby szukające konkretnej usługi lub produktu mogą skorzystać z oferty tylko dlatego, że widzą skutecznie zaprojektowany kaseton.

Perswazja reklamy w postaci kasetonu to nie jedyny cel jej istnienia. Inny, równie ważny, to utrwalenie w świadomości klienta, gdzie znajduje się firma. Wśród mnóstwa mniejszych lub większych szyldów, których projekt przykuwa uwagę lub nie, Twoje kasetony LED mogą na stałe zagościć w świadomości klientów. Nawet gdy lokal jest zamknięty, eksponowanie podświetlanej reklamy zewnętrznej pozwoli zapamiętać lokalizację i skorzystać z oferty później.

Dlaczego jeszcze Twoja firma powinna mieć kasetony reklamowe?

Trwała reklama wysokiej jakości to sposób na budowę wizerunku Twojego biznesu. Nie da się ukryć, że zanim ktoś nabierze przekonania d Twojego produktu lub usługi, musi zostać przekonany do oferty. Jednym ze sposobów jest stworzenie estetycznego logo i zaprezentowanie go osobom z grupy docelowej. Kasetony świetlne doskonale wpisują się w te założenia z różnych przyczyn.

Jedna z nich to wysoka trwałość i odporność na działanie czynników atmosferycznych. To dlatego, że kasetony produkowane są z:

  • plexi;
  • aluminium;
  • dibondu;
  • tkaniny winylowej;
  • tworzyw z przetłoczeniami.

Każdy z tych materiałów wykazuje odporność na działanie korozji. Nie straszny im również deszcz czy śnieg. Oczywiście należy zadbać o odpowiednią szczelność takiej przestrzennej reklamy, aby instalacja elektryczna nie uległa uszkodzeniu.

W jakich branżach sprawdzają się kasetony podświetlane?

Praktyka pokazuje, że efekt pozytywnego zaskoczenia reklamą sprawdza się w zasadzie w każdej branży. Kasetony podświetlane wykorzystywane są przez:

  • banki;
  • apteki;
  • sklepy spożywcze i całodobowe;
  • przedszkola;
  • składy budowlane;
  • salony kosmetyczne i fryzjerskie;
  • punkty gastronomiczne i kawiarnie;
  • biblioteki;
  • sklepy ze sprzętem elektronicznym.

Jak widać, kasetony podświetlane sprawdzają się w zasadzie w każdym typie prowadzonego biznesu. Co więcej, im większa konkurencja na rynku, tym bardziej wyrazista powinna być taka reklama. Dotyczy to zwłaszcza niewielkich lokali lub biznesów ulokowanych w sąsiedztwie największej konkurencji. Kaseton podświetlany o oryginalnym kształcie i grafice pozwoli zyskać przewagę nad innymi firmami oferującymi podobną ofertę. Wszystko przez stworzenie wyraźnej różnicy w promocji marki/biznesu i zyskanie przewagi wizerunkowej.

W jakich miejscach umieścić kasetony LED podświetlane?

Standardowym miejscem do ulokowania kasetonów podświetlanych jest obszar nad wejściem do lokalu. Sprawdza się to pod wieloma względami, m.in. klient wie, że w tym właśnie miejscu znajdzie Twoją firmę. Poza tym kaseton reklamowy LED warto umieścić też w formie dwustronnej prostopadle do ściany, by był widoczny już z daleka.

Jeśli zależy Ci na podniesieniu prestiżu i zwiększeniu wiarygodności kasetony możesz umieścić też wewnątrz lokalu. Pozwoli to klientom nierozerwalnie połączyć obsługę i ofertę z Twoim biznesem.

Dla uzyskania najlepszego efektu warto skorzystać z projektu najlepszych firm zajmujących się reklamą. Nie pozwól sobie na obniżenie jakości tylko po to, by na początku oszczędzić niewielką kwotę. Najwyższa jakość przekłada się na trwałość i wiarygodność. A to zapewni Ci lepsze postrzeganie firmy i zyski!