Gotowi na swój pierwszy zakup ? Poniżej przedstawiamy Tobie, Drogi Kliencie, w jakich krokach przesłać do realizacji projekt.

KROK 1 pierwszy kontakt

Drogi Kliencie,

Napisz do nas maila, chcemy poznać Twój pomysł. Prosimy o informację co Cię interesuje, może już coś co jest w naszym portfolio, może masz już swój bardzo konkretny pomysł, a może potrzebujesz pomocy i doradztwa? My w odpowiedzi doślemy Ci dodatkowe pytania, które pozwolą nam dobrze przygotować dla Ciebie wycenę.

W trakcie realizacji projektu priorytetem jest dla nas słuchanie klientów, branie pod uwagę ich opinii, potrzeb i odczuć. Jeżeli trudnym jest przekazanie oczekiwań dotyczących projektu przez telefon lub drogą mailową zapraszamy na spotkanie. Podczas rozmowy przy kawie dowiemy się wzajemnie czegoś o sobie. Zapraszamy do rozmowy, wysłuchamy czego Państwo oczekują, rozwiejemy wątpliwości.

 

KROK 2 wycena

Po uzyskaniu wszelkich koniecznych informacji sporządzamy indywidualną wycenę, wraz z poradami i wskazówkami dotyczącymi zamówienia. Przy projektach indywidualnych prosimy o wpłatę zaliczki o wysokości 30-50 % wartości zamówienia. Od momentu otrzymania zapłaty w przeciągu 3-5 dni roboczych przyślemy propozycję projektu.

 

KROK 3 akceptacja projektu i poprawki

W cenie projektu przewidziane są darmowe poprawki, aby w efekcie końcowym nasz Klient był w pełni usatysfakcjonowany. W momencie finalnej akceptacji projektu, będzie on realizowany w terminie 10-15 dni roboczych w zależności od jego wielkości oraz obłożenia produkcji. Wszelkie dodatkowe kwestie będą ustalane indywidualnie.

 

KROK 4 montaż

Realizujemy zamówienia na terenie całego kraju oraz zagranicą. Nasze ekipy montują w najtrudniejszych warunkach bez względu na uciążliwe warunki atmosferyczne. Jeśli jest taka konieczność korzystamy z własnego podnośnika, wynajmujemy sprzęt od firm lokalnych lub montujemy przy pomocy ekip alpinistycznych.

Zapraszamy do kontaktu! 

Autor:

Tomasz Florczak – dyrektor handlowy w Fabryce Reklamy. Z branżą reklamową związany od 15 lat, z czego od 9 lat rozwija Fabrykę Reklamy.
Koordynuje największe kampanie w firmie oraz całość działań handlowych. Odpowiadał za działania dla marek takich Play, CCC, Carrefour, Top Secret.