Materiały reklamowe POS – Standy, potykacze i stojaki reklamowe Warszawa

Akcja promocyjna powinna być wsparta materiałami wspomagającymi sprzedaż produktu. W takim celu wykorzystuje się tzw. materiały POS.

POS jest skrótem od Point Of Sales Materials

Potocznie zwane displaye (czyli np. ekspozytury i prezentery), podajniki, plakaty, stojak na ulotki (eng. Count cardy), naklejki, wobbery, lighboxy, standy, czy hangery. Wszystkie te elementy materiałów POS znajdą Państwo w ofercie producenta Fabryka Reklamy Warszawa.

Materiały POS można posegregować według surowca, z którego zostały wykonane, na twarde oraz miękkie. Materiały reklamowe POS wykonane z lekkich materiałów miękkich to głownie produkty wykonane z papieru (tektury) i kartonów. Twarde, to te wykonane z metalu albo plastyku. Bardzo dużą grupą produktów są stojaki reklamowe. Posiadamy w swej ofercie popularne stojaki zwane „potykaczami”. Potykacze stawiane są często przed wejściami do sklepów, biur, firm. Na potykaczach umieszcza się informacje, które ma zachęcić do np.: wejścia do środka i zapoznania się z ofertą firmy lub lokalu. Tego typu reklama niesamowicie przydatna jest dla firm, które ulokowane są w na przykład w oficynie kamienicy, lub „za rogiem” głównej ulicy, po której porusza się wiele osób. Umiejscowienie stojaka na takiej ulicy może pomóc w sprowadzeniu dużej grupy klientów. Kolejnym dużym plusem tego typu reklamy jest jej niski koszt oraz bardzo duża uniwersalność. Potykacze mogą być wykorzystywane w wielu rodzajach biznesów, rozpoczynając od firm usługowych, a kończąc na lokalach gastronomicznych.

EKSPLOATACJA I WYKORZYSTANIE REKLAMY DISPLAY

Eksploatacja tego nośnika reklamy również nie przynosi żadnych problemów. Jego lekka konstrukcja pozwala na chowanie stojaka reklamowego na noc do lokalu. Dzięki temu stojaki nie niszczą się.

Aby najlepiej wykorzystać ogromny potencjał tego nośnika reklamy, należy zastanowić się, jaki cel powinna ona spełniać. Jeśli projekt zostanie dobrze przemyślany, komunikat będzie prosty, a wykorzystane symbole będą przykuwały uwagę, stojaki reklamowe będą bardzo pomocne w prowadzeniu biznesu. Bardzo chętnie pomożemy Państwu w odpowiednim wyborze rozwiązań, aby osiągnąć jak najlepszy efekt.

MATERIAŁY POS – CO TO JEST?

POS jest skrótem od Point Of Sales Materials – są to materiały wspierające sprzedaż stosowane poza środkami reklamy masowej. Materiały dostosowane dla klienta detalicznego. Salony sprzedaży, siedziby firm, stoiska na targach są wyposażone w tego typu materiały reklamowe (miękkie – tj. plakaty, ulotki; twarde – displaye, prezentery, stojaki na ulotki, lightboxy).  

GDZIE POSTAWIĆ REKLAMĘ DISPLAY? — RODZAJE MATERIAŁÓW POS ZE WZGLĘDU NA ICH UMIEJSCOWIENIE 

Materiały POS można podzielić ze względu na surowiec i ich ulokowanie. W tym drugim przypadku wyróżnić można materiały POS:

  • reklamowe — to materiał promocyjny o niewielkim formacie i lakonicznym przekazie zachęcającym do skorzystania z usług lub produktów firmy np. plakat i ulotka;
  • na ladę — umieszcza się je w okolicach kasy sklepowej lub lady. Są to m.in. standy i dysponsery;
  • na sufit — to np. hangary, za pomocą których można wskazać kierunek poruszania się np. po sklepie i przekazać ważne informacje sprzedażowe;
  • na podłogę — mają szerokie zastosowanie np. na targach i konferencjach. Należą do nich m.in. stojaki reklamowe, roll-upy, potykacze reklamowe, całe stoiska lub reklama display;
  • na półkę — są to zawieszki, tzw. wobbery i shelfstopery, zainstalowane pod produktem i informujące o promocji. Są tak montowane, aby odstawały od półki. Wskazują, co można znaleźć na danym obszarze dyskontu.  

Można więc powiedzieć, że materiały POS służą przede wszystkim zwiększeniu sprzedaży produktów lub usług.

Nasza oferta zawiera również wiele innych form reklamowych. Działamy na terenie całego kraju.
Skontaktuj się z nami! Formularz kontaktowy znajduje się poniżej. Pozostałe drogi kontaktu znajdziesz w zakładce kontakt.

MATERIAŁY POS – CO TO JEST?

POS jest skrótem od Point Of Sales Materials – materiały wspierające sprzedaż stosowane poza środkami reklamy masowej. Materiały dostosowane dla klienta detalicznego. Salony sprzedaży, siedziby firm, stoiska na targach są wyposażone w tego typu materiały reklamowe (miękkie – tj. plakaty, ulotki; twarde – displaye, prezentery, stojaki na ulotki, lightboxy).