Warszawa – wielkie miasto, wielki format reklamy

WIELKI FORMAT, WIELKIE MOŻLIWOŚCI – JAK DOBRZE PLANOWAĆ PRZESTRZEŃ NA BILLBOARDZIE?

Duże ośrodki miejskie to idealne miejsca do prowadzenia skutecznej promocji. Reklama firmy lub wydarzenia umieszczona przy ruchliwej ulicy to gwarancja zdobycia licznego grona odbiorców. Zwykle można zaobserwować zależność: im większy rozmiar, tym lepsze efekty. Sprawdź, dlaczego to właśnie duże formaty są szczególnie chętnie wykorzystywane w reklamie na ulicach Warszawy!

Reklama zewnętrzna – Warszawa jako przestrzeń miejska z wielkimi możliwościami

Ulice największych miast to miejsca o dużym natężeniu ruchu. W przeciwieństwie do innych lokalizacji prędkość przemieszczających się pojazdów i tempo pieszych zwykle pozwalają na swobodne rozglądanie się wokół. Jest to wyjątkowa szansa na to, by rozmieszczone wokół reklamy zyskały grono nowych odbiorców. Warszawa jest pod tym względem idealnym miejscem do prowadzenia kampanii reklamowej przy użyciu nośników wielkiego formatu. 

Przykuwająca wzrok, skrupulatnie zaplanowana i dobrze wykonana reklama zewnętrzna w Warszawie na pewno świetnie sprawdzi się wśród innych obiektów stanowiących stały element w przestrzeni miejskiej. 

Jak wyróżnić reklamę w wielkim formacie wśród innych?

Reklamy wielkoformatowe odznaczają się tym, że są doskonale widoczne nawet z daleka. To daje dużą swobodę w kwestii wyboru miejsca montażu. Jednak łączy się z tym także inna sprawa. Mianowicie w najlepiej widocznych punktach może znaleźć się więcej banerów. Dlatego musisz wiedzieć, jak wyróżnić Twoją reklamę wielkoformatową w Warszawie, by nie umknęła uwadze przechodniów i pasażerów przejeżdżających nieopodal pojazdów. 

Dużą skutecznością charakteryzuje się reklama świetlna – Warszawa, tak jak wszystkie duże miasta, tętni życiem po zmroku. To właśnie wtedy najlepiej widoczne są neony, banery i billboardy podświetlane. Tę informację warto zapamiętać, by móc zaprojektować reklamę w taki sposób, aby była ona atrakcyjna o każdej porze dnia. Nowoczesna reklama LED w Warszawie to sposób na to, by dobrze wykorzystać potencjał miejsca również wieczorem i w nocy.

Najważniejsze zalety zastosowania reklamy wielkoformatowej w Warszawie

Wielki format, wyraziste kolory, jasny przekaz i dodatkowe podświetlenie to ważne cechy elementów dobrej kampanii marketingowej skierowanej do licznej rzeszy odbiorców. Taka reklama wizualna (Warszawa i inne ośrodki miejskie są na to żywym dowodem) wyróżnia się wyjątkową skutecznością, ponieważ pozwala dotrzeć do bardzo dużej liczby osób z różnych grup docelowych. 

Co wpływa na skuteczność reklamy zewnętrznej w Warszawie? 

W ośrodkach miejskich dość ważną kwestią jest takie ulokowanie nośników reklam, by były one widoczne dla największego grona potencjalnych klientów. Dlatego, by zwiększyć zasięg, najczęściej wybiera się miejsca strategiczne, o dużym natężeniu ruchu pieszego i kołowego. Duże miasta takie jak Warszawa charakteryzują się rozbudowaną siecią komunikacji miejskiej, co także bardzo korzystnie wpływa na liczbę osób oglądających banery, billboardy i inne nośniki reklam. 

Warto tak zaplanować rozmieszczenie obiektów, by uniknąć zasłaniania ich przez budynki, drzewa i inne elementy miejskiego krajobrazu. Niezwykle istotna jest wysokość, na jakiej jest zamontowana reklama. Ponadto, jeśli billboardy mają pojawić się przy ulicy, warto sprawdzić, czy w bezpośrednim sąsiedztwie nie ma innych zewnętrznych stojących reklam, które mogłyby (nawet częściowo) zasłonić ich powierzchnię. 

Wykorzystanie potencjału stolicy w kampanii marketingowej to sposób na zdobycie nowych klientów w sposób pewny i szybki. Dobrze zaplanuj strategia i lokalizację reklam wielkoformatowych w Warszawie, a przekonasz się, że uzyskasz dzięki temu wspaniałe efekty.