Pylony reklamowe – klasyka w identyfikacji wizualnej

pylony_reklamowe

Reklama zewnętrzna oferuje szereg rozwiązań, o których warto wiedzieć. Jednym z nich są pylony reklamowe, które nie dość, że pełnią funkcję informacyjną, to przede wszystkim mają zadanie marketingowe. Dzisiaj na tapetę bierzemy witacze reklamowe. Chcesz dowiedzieć się o nich więcej? Czytaj dalej!

Czym są pylony reklamowe?

Pylony to pionowe elementy zewnętrznej reklamy, które najczęściej umieszczane są w niedalekiej odległości od obiektu firmowego. Pylony reklamowe to wolnostojące reklamowe nośniki, które zawierają informacje na temat:

  • nazwy firmy;
  • jej logotypu;
  • adresu przedsiębiorstwa;
  • cen oferowanych usług lub produktów.

Pylony podświetlane i inne łączą w sobie właściwości informacyjne oraz reklamowe i, nie ma co ukrywać, stały się powszechnym elementem naszego krajobrazu, niezależnie od tego, czy mówimy o większym mieście, czy małej miejscowości.

Pylony reklamowe mogą być tymczasowo umieszczane w danym miejscu lub być do niego przytwierdzone na stałe. Dodatkowo z pylonów korzysta się także wewnątrz budynków, przykładowo w holach, gdzie informują o lokalizacji konkretnego biura.

Jakie jest zastosowanie pylonów?

Pylony mają obecnie szerokie zastosowanie w reklamie zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Najczęściej kojarzyć je można sprzed stacji benzynowych czy siedzib firm. Przybierają postać dużych, kolorowych i podświetlanych słupów z firmowymi informacjami.

Pylony w Warszawie wykorzystać można na:

  • parkingach przy supermarketach oraz centrach handlowych;
  • placach przy halach produkcyjnych czy centrach logistycznych;
  • dworcach kolejowych i autobusowych;
  • ulicach miasta.

Dodatkowo pylony niezwykle często montowane są na wjazdach do miast, dlatego też zyskały miano witaczy reklamowych.

Pylony reklamowe – dla kogo?

Należy podkreślić, że pylony reklamowe są swojego rodzaju wizytówką firmy czy przedsiębiorstwa. Polecane są wszystkim tym, którzy chcą zwrócić na siebie uwagę, przykładowo ze strony kierowców, którzy poruszają się ruchliwą drogą. Pylony bardzo dobrze sprawdzają się również jako nośniki konkretnych informacji, szczególnie w przypadku tych firm, które mają swoją siedzibę na uboczu lub w miejscu słabo oznakowanym.

Co więcej, korzystając z pylonów, można odróżnić swoją firmę od konkurencji, szczególnie jeśli zakres wykonywanych działań jest zbliżony, a działalność prowadzona jest w niedalekiej odległości. W takiej sytuacji pylony umożliwiają wyróżnienie się i warto postawić na te oryginalne, które od razu wzbudzają skojarzenia z daną firmą.

Aktualne możliwości techniczne, konstrukcyjne czy graficzne pozwalają na stworzenie pylonów reklamowych idealnie odwzorowujących życzenie klienta, a przy tym są one trwałe, wytrzymałe i estetyczne. Wybrać można również pylony podświetlane, które jeszcze skuteczniej przykują uwagę potencjalnych klientów.

Czym charakteryzuje się pylon reklamowy?

Producent pylonów wskazuje na szereg zalet, jakimi się one charakteryzują, przez co przewyższają inne formy reklamy jak bilbordy czy banery reklamowe. Na szczególne zaznaczenie zasługują takie aspekty jak:

  • elegancka forma;
  • możliwość personalizacji;
  • bardzo dobra widoczność, nawet z dalszych odległości;
  • uniwersalność i możliwość zastosowania we wszystkich gałęziach przemysłu czy biznesu;
  • możliwość umieszczania na nich wielu informacji.

Oczywiście, witacze reklamowe mogą poszczycić się wieloma innymi zaletami, dlatego są tak często wybierane przez klientów. Ponadto należy zaznaczyć, że pylony pełnią również funkcję znaków, dzięki którym klienci są w stanie odnaleźć prawidłową drogę do sklepu, punktu usługowego czy stacji paliw. Rozmiar pylonów podkreśla pozycję biznesu na rynku i wspiera dużego gracza.

Pylony – o czym jeszcze warto pamiętać?

Jeśli chcemy zdecydować się na pylony podświetlane lub inne, zwrócić należy uwagę na ich estetykę, zawartość informacyjną, sposób montażu oraz materiał, z którego wykonano dany witacz reklamowy.

Pylon reklamowy jest konstrukcją, która ma określone gabaryty i dosyć mocno może zdominować przestrzeń, dlatego decydując się na niego, warto pamiętać o tym, by dobrze wpasował się on w istniejące otoczenie.