Blog
Folia rozpraszająca światło – łatwy w montażu sposób na promocję
Tworzenie reklamy świetlnej ma na celu przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Jeśli nie zastosujesz odpowiednich materiałów napis czy logo będą zbyt mocne, niedokładnie oświetlone lub uciążliwe w odbiorze. Dlatego od pewnego czasu stosuje…
Co to jest podświetlany kaseton reklamowy – definicja, zastosowanie, zalety
Kaseton reklamowy nie jest potrzebny Twojej firmie – on jest po prostu niezbędny. Dlaczego? Pomaga budować wizerunek marki, pomaga zlokalizować siedzibę i jest źródłem informacji o każdej porze. Takie formy reklamy wpływają pozytywnie…
Jak powinien wyglądać dobry szyld reklamowy?
Skupienie uwagi, przekazanie informacji i wywołanie reakcji – to najważniejsze cele szyldu reklamowego. Wobec niewyróżniających się reklam widocznych na co dzień szyld daje opcję przyciągnięcia uwagi potencjalnego klienta. Aby tak…
Druk wielkoformatowy – duża widoczność w dużych miastach
W przestrzeni miejskiej, wzdłuż głównych tras czy wewnątrz pomieszczeń stosuje się dziś druk wielkoformatowy. To reklamy wykonane w technologii solwentowej, ekosolwentowej, UV oraz lateksowej, które z powodzeniem drukuje się na folii…
Podświetlane pylony reklamowe – dlaczego warto z nich korzystać?
Zwiększenie widoczności firmy czy lokalu usługowego można osiągnąć dzięki zastosowaniu pylonów reklamowych. To podłużne przestrzenne obiekty, które przyciągają uwagę przechodniów i osób podróżujących ulicami. Te formy reklamy,…
Podświetlane litery 3D – czym są przestrzenne litery LED?
Zastanawiasz się, w jaki sposób przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów? Reklama przestrzenna, w tym np. litery podświetlane mające formę np. loga z liter, jest estetycznym i praktycznym środkiem przekazu. Oprócz funkcji promocyjnej…