• Pytania? Zadaj je nam: (0-42) 218 57 80
Fr w social media:

PODŚWIETLANE LITERY PRZESTRZENNE REKLAMOWE 3D – REKLAMA PRZESTRZENNA


Ciekawą ofertą reklamową są podświetlane litery przestrzenne reklamowe 3D. Taka forma promocji produktów czy firmy jest często stosowana, gdyż skutecznie przykuwa uwagę potencjalnych klientów.
Przestrzenne formy reklamowe 3D są bardzo pomocnym narzędziem promocyjnym kreującym wizerunek firmy. Dzięki technologii wykonania reklamy tego typu mogą być z powodzeniem stosowane wewnątrz budynku jak i na elewacji jako zewnętrzna forma szyldu.

Trójwymiarowe litery reklamowe z łatwością mogą przybrać nawet bardzo skomplikowane kształty i formy, dlatego też często jest wykorzystywana do wyeksponowania loga firmy lub innych elementów graficznych powiązanych z identyfikacją wizualną marki. Litery przestrzenne 3D są wykonywane z najwyższej jakości materiałów umożliwiających przepuszczanie światła (najczęściej tworzywa sztuczne, np. plexi). Aby stworzyć przestrzenne kształty lub litery stosuje się technikę składania lub klejenia. Przez dbałość o detale wykonana reklama jest niezwykle efektowna.

Oferujemy Państwu reklamy przestrzenne świecące frontem, litery oraz kształty świecące przodem z tzw. aurą, litery świecące tyłem oraz litery i kształty ze świecącym obrysem. Rodzaje i intensywność podświetlenia liter trójwymiarowych jest niezwykle bogata, co stwarza możliwości stworzenia unikatowych szyldów oraz niepowtarzalnych wzorów.

Każdy z powyższych rodzajów może być montowany na elewacjach, zadaszeniach jak i na dachach budynków, dzięki czemu są widoczne z większych odległości. Zwykle stosuje się tę formę reklamy na frontach budynków w miejscach charakterystycznych np. piętrach, na których znajduje się siedziba Państwa firmy.

Pod względem techniki wykonania wyróżnia się otwarte i zamknięte formy. Reklamy otwarte są najczęściej wypełnione światłem neonowym, lub w wariancie z widocznym i pokreślonym jedynie konturem. Zamknięte litery mają zabudowaną część przednią (front). Aby spotęgować właściwości świetlne reklamy, dodawane do światła neonowego jest światło diod LED.

Pod względem techniki wykonania wyróżnia się otwarte i zamknięte reklamy. Reklamy otwarte są najczęściej wypełnione światłem neonowym, lub w wariancie z widocznym i pokreślonym jedynie konturem, fasada konstrukcji reklamy nie jest zamknięta. Zamknięta litery mają zabudowaną część przednią (front) i, aby spotęgować właściwości świetlne reklamy, dodawane do światła neonowego jest światło diod LED.

Litery i kształty przestrzenne można również stosować w formie nie świecącej.

Aby dowiedzieć się więcej na podświetlanych liter przestrzennych – zapraszamy do kontaktu.

(wystarczy kliknąc na przycisk i wypełnić formularz)