PYLONY REKLAMOWE, REKLAMA WIZUALNA

Pod pojęciem reklama wizualna kryje się wiele ciekawych form promocji. Reklama wizualna może zasługiwać na miano „perfekcyjnej”. Dlaczego?

ZALETY PYLONÓW REKLAMOWYCH

Otóż reklama ta pracuje całą dobę przykuwając uwagę potencjalnych klientów i odbiorców. Głównym atutem reklam wizualnych jest skupienie uwagi klienta. Wykorzystywane są wrażenia psychologiczne, na które wpływają intensywność kolorów, design oraz gra świateł. Dzięki tym czynnikom reklama ma siłę kreowania skojarzeń, które zapewniają silny przekaz. Elementy te pozwalają na stworzenie łatwo rozpoznawalnej „wizytówki” firmy. Producent oferuje dwa warianty: reklamę wizualną wewnętrzną oraz zewnętrzną.

Reklama wizualna zewnętrzna stosowana jest na otwartych przestrzeniach. Wykonywana jest często jako reklama wielkoformatowa. Silna i solidna konstrukcja reklam o dużych formatach oraz dodatkowe środki zabezpieczające przed zmiennymi i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi gwarantując wytrzymałość i niezawodność.

Wewnętrzna reklama wizualna wykorzystuje zwykle oddzielne konstrukcje nośne. Często wykorzystywana jest jako nośnik informacji. Rewelacyjnie sprawdza się przestrzeniach handlowych, sklepowych czy na eventach.

REKLAMA WIZUALNA — JAKIE FORMY MOŻEMY WYRÓŻNIĆ? NA CO SIĘ ZDECYDOWAĆ?

Reklama wizualna może przybierać wiele form. Bardzo popularną są billboardy, druk wielkoformatowy, podświetlane litery, albo kasetony reklamowe.

Warto wyjaśnić, jaka reklama wizualna będzie najlepsza w danym przypadku. Można powiedzieć, że: 

  • druk wielkoformatowy np. billboard lub plakat — to skuteczna reklama mobilna. Jest wykorzystywany przez wiele firm o różnych profilach działalności do celów komercyjnych. Dobrze ulokowany jest bardzo efektywnym narzędziem marketingowym;
  • świetlna reklama wewnętrzna i zewnętrzna — są to m.in. kasetony umieszczane np. przy sklepach i siedzibach firm. Mogą to być też rzucające się w oczy telebimy i tablice informacyjne. Odbiorcy szybko zwrócą na nie uwagę, co przyczyni się do wypromowania produktów lub usług;
  • witryny sklepowe — dobrze zaprojektowane i wykonane zachęcają do wejścia do dyskontu;
  • litery przestrzenne — forma 3D sprawia, że nikt nie przejdzie obok nich obojętnie;
  • pylony reklamowe — bardzo często stawia się je przy drogach lub biurach, aby pomóc klientom trafić do nich. Wykorzystywane są chętnie m.in. przez właścicieli stacji benzynowych, myjni i sklepów. 

SKUTECZNOŚĆ REKLAMY WIZUALNEJ

Skuteczność tej reklamy zależy od jakości wykonania obrazu. Oddziałuje ona na wzrok, dlatego należy zadbać o dobry wybór barw, hasła, perspektywy zaprezentowania produktu lub usługi, której reklama dotyczy. Około 70% ludzi, to tzw. „wzrokowcy”, czyli osoby, dla których najważniejszym receptorem zmysłowym jest wzrok. Odpowiednie wykorzystanie reklamy wizualnej pozwoli na długo zapaść w ich pamięć, przynosząc firmie wymierne korzyści

Pylony reklamowe, to forma reklamy zewnętrznej, która jest używana na bardzo dużą skalę od wielu lat. Często wykorzystywana jest do zaprezentowania potencjalnemu klientowi na przykład jak dojechać do siedziby firmy. Zadaniem pylonów reklamowych jest dotarcie do bardzo dużej liczby odbiorców, dlatego umiejscowienie tych reklam jest niezwykle istotne. Często usytuowane są przy drogach i miastach. Oferujemy również pylony o dużej wielkości i często oświetlone w celu uzyskania dobrej widoczności.

Dużą wagę przykładamy do konstrukcji stelaży pod pylony reklamowe. Stelaże składają się ze stali lub aluminium. Na profil nanoszona jest treść reklamy. Pylony są często podświetlane dla uzyskania najlepszego efektu. Dzięki dużym możliwościom montażu, reklama ta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem.

Nasza oferta zawiera również wiele innych form reklamowych. Działamy na terenie całego kraju.
Skontaktuj się z nami! Formularz kontaktowy znajduje się poniżej. Pozostałe drogi kontaktu znajdziesz w zakładce kontakt.

CO TO JEST PYLON REKLAMOWY

Pylony reklamowe to inaczej zwana reklama wizualna. To pionowa forma reklamy zewnętrznej wykorzystujące oddzielne konstrukcje nośne ze stali lub aluminium. Najczęściej pełnią funkcję informacyjną, są stawiane przed siedzibą firmy, w biurowcach, gdzie znajduje się wiele podmiotów, lub przed punktami sprzedaży jak stacje benzynowe. Mogą być wysokie na kilka metrów i podświetlane dzięki czemu są widoczne przez całą dobę.