• Pytania? Zadaj je nam: (0-42) 218 57 80
Frwarszawa w sieci:

Co to jest kaseton reklamowy?

Kaseton reklamowy to forma podświetlanej od wewnątrz reklamy, najczęściej montowanej na zewnętrz budynku, która zwykle przyjmuje formę prostokąta o grubości do kilkunastu centymetrów. Kaseton reklamowy może być mieć formę jednostronną, która jest montowana do ściany, lub formę dwustronną, montowaną prostopadle do ściany (nazywaną semaforem). Kasetony reklamowe mogą przyjmować dowolne kształty.

Centra wielkich miast Polski i innych krajów również, w zeszłym stuleciu, rozświetlone były światłem pięknych kolorowych neonów. W powojennej Warszawie czy Łodzi na każdym skrzyżowaniu widać było tę charakterystyczną i niepowtarzalną reklamę świetlną. Dziś z zaciekawieniem obserwujemy, że moda na neony powraca i coraz częściej klienci chcą mieć swój własny neon nawiązujący do lat 60-70tych.

Litery przestrzenne 3d to jedno z najczęściej używanych rozwiązań w reklamie zewnętrznej. Możemy je podzielić na litery przestrzenne niepodświetlane lub podświetlane. Litery 3d niepodświetlane mogą być wykonane z kilku różnych materiałów, a mianowicie ze styroduru, z pcv, z dibondu lub z blachy aluminiowej. Podobnie wygląda sprawa materiałów wykorzystywanych do wykonania liter przestrzennych podświetlanych. Podstawowa różnica polega na wykorzystaniu plexy, jako ma…

Aktualnie istnieje wiele nośników reklamy zewnętrznej, dzięki którym możemy dotrzeć do odbiorcy końcowego, czyli Klienta. Formy reklamy zewnętrznej muszą być dostosowane do miejsca, w jakim się znajdują tak, aby były jak najbardziej czytelne i widoczne. Nośnik reklamy zewnętrznej, który spełnia w pełni te założenia to tablice LED.

Reklama outdoor w tej postaci ceniona jest przede wszystkim za wysoką liczbę odbiorców, wynikającą z lokalizacji tablic LED w miejscach użyteczności publicznej takich jak galerie i centra ha…

Jak wiadomo nie od dziś reklama jest dźwignią handlu i odgrywa rolę głównego narzędzia w rękach marketingowców, za pomocą którego przyciąga się uwagę społeczeństwa do jednego, wybranego produktu lub do określonej marki. Jednakże prawie cały dzień zewsząd jesteśmy atakowani natłokiem informacji w postaci przekazów graficznych, które niejednokrotnie zamiast przyciągać nasza uwagę powodują, że przechodzimy obok nich tak jakby ich nie było. Dlatego ważne jest, aby u konkretnego odbiorcy w trakcie krótkiej chwili spowodować okreś…